تمديد قرداد فدراسيون فوتبال آلمان با يوگي لوو

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداري – بر اساس گزارش مطبوعات آلمان، قرارداد فدراسيون فوتبال اين كشور با كادر مربي گري تيم ملي، تا سال 2016 تمديد شده است.

بر اساس گزارش روزنامه Bild، انتشار خبر رسمي اين تمديد قرارداد به بعد از صعود قطعي آلمان، به بازي هاي جام جهاني 2014 موكول شده است  كه احتمالا روز سه شنبه در بازي مقابل جزاير فارو اين اتفاق رخ خواهد داد.

قراداد يوگي لوو به عنوان سرمربي،‌اليور بيرهوف به عنوان مدير تيم ملي و آندراس كوپكه به عنوان مربي دروازه بان ها، تا رقابت هاي جام ملتهاي اروپاي 2016 در كشور فرانسه تمديد شده است و همچنين امكان فسخ اين قراداد از جانب هر دو طرف، بعد از بازي هاي جام جهاني برزيل نيز وجود دارد.

همچنين هانسي فليك دستيار يوگي لوو، با حفظ سمت، پست مديريت ورزشي فدراسيون فوتبال آلمان را نيز كه بعد از استعفاي رابين دوت از اين سمت، به دليل پذيرفتن مربي گري وردربرمن،‌ خالي مانده بود،‌ به عهده خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:7 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 359
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 30722
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1